حسام حبيب عن إعلان عمرو دياب : مقرف و ملزق و ممل !

شن الفنان المصري حسام حبيب هجوماً كبيراً على إعلان الفنان المصري عمرو دياب، الذي عرض خلال شهر رمضان، لصالح شركة (فوافون)، وقدم خلاله الهضبة أغنية بعنوان (جمع حبايبك).

كتب حسام عبر صفحته: (أول مرة أبقى فرحان أن رمضان هايخلص علشان أخلص من إعلان فودافون المقرف الممل بجد أوحش حاجة في الـ 39 رمضان اللي حضرتهم في حياتي، أما مش مصدق أن في حاجة بالوحاشة دي، ده كرهني في فودافون وفي حياتي بجد لازم كل اللي اشتغل في الإعلان ده يعرف كدة وكل الحواس مع كل أحترامي للمشاركين من الفنانين، أنا عارف أن مالكوش زنب، الزنب زنب فودافون والكريتيف تيم اللي هو مش كريتيف خالص الحقيقة).

وتابع: (حابب أوضح حاجة أنا مش قصدي خالص الأغنية ولا الفنانين الكبار اللي في الإعلان كلامي عن فودافون والكرييتف تيم تحديداً عشان كلامي مايتفهمش غلط لأن كل الفنانين اللي في العمل كبار وبكن لهم كل الاحنترام والتقدير).

و أثار هذا الهجوم استغراب الجميع، خصوصاً و أن حسام كان على علاقة صداقة قوية بعمرو دياب من قبل، واعتبر آخرون أن عداء حسام لعمرو دياب بدأ فقط بعد زواجه من الفنانة شيرين عبد الوهاب، التي جمعتها عدة خلافات كبرى بعمرو دياب.

تابعوا أبرز و أحدث أخبار ألمانيا أولاً بأول عبر صفحة : أخبار ألمانيا News aus Deutschland

التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي عكس السير وإنما عن رأي أصحابها

‫3 تعليقات

  1. اعلان عمرو دياب احلى إعلان في رمضان وإنت واحد حشرة مصدق نفسك انك فنان ومفيش فنان يقدر يقيم عمرو دياب لأن لم ولن يأتي في التاريخ مثل الإمبراطور عمرو دياب

    1. مع اني غير متابع للفن والفنانين لكن اؤيدك بأنه اعلان جميل وفكرته وصلت و حققت هدفها….
      الموضوع اقرب للفت نظر لحسام على حساب مغني مشهور .